zondag 7 december 2014

2014-12-07: Ramond Frehe blijft bij Smitshoek


De oud-trainer van o.a. Excelsior M. heeft wederom bijgetekend bij Smitshoek. De club meldt daarover op de eigen site het volgende:
Raymond Frehe langer bij vv Smitshoek
Trainer Raymond Frehe zal ook het komende seizoen bij vv Smitshoek actief zijn. De succesvolle Raymond Frehe (de oud prof leidde Smitshoek naar de Hoofdklasse en eindigde op dit niveau de afgelopen twee seizoenen op de zesde en vijfde plek) begint dan aan zijn vijfde seizoen bij de oranje-zwarten.


Bestuurslid voetbaltechnische zaken Manfred Dekkers is bijzonder content met het 'ja woord' van Frehe. "Smitshoek gaat voor rust en stabiliteit en Raymond Frehe past uitstekend in onze visie. De samenwerking binnen de technische staf is prima en ook onze spelersgroep is nog lang niet uitgekeken op Frehe. Ik ben blij dat wij onze ambitieuze hoofdtrainer langer aan ons hebben kunnen binden", geeft Manfred Dekkers aan. "Raymond gaat zich nog nadrukkelijker bemoeien met de doorstroming van jeugdige talenten. Wij zijn er van overtuigd dat binnen enkele seizoenen een aantal zelf opgeleide jeugdspelers het eerste elftal zullen halen", ziet Manfred Dekkers de toekomst zonnig in.
Ook Raymond Frehe is content met de verlenging van zijn contract. "Ondanks het feit dat de resultaten dit seizoen tegenvallen heb ik het nog steeds goed naar mijn zin. Dat Smitshoek ondanks de huidige klassering na vier seizoenen graag met mij verder wil, streelt mij wel. Ik zie nog steeds voldoende uitdagingen bij de club. In de wedstrijden van het team onder 23 laten een aantal talentvolle spelers zien aan de poort te kloppen. Ik zie het als een uitdaging om een aantal jeugdspelers klaar te stomen voor het hoogste niveau", geeft de enthousiaste Raymond Frehe aan.
Aanvoerder Gerben Achterberg reageert namens de spelersgroep positief op de contractverlenging. "De chemie met de spelersgroep is nog altijd uitstekend. Frehe is uiterst scherp op de trainingen en weet ons te raken. Ik kijk uit naar een verdere samenwerking", zegt de verdediger die deze week na een zware blessure voor het eerst weer met de groep trainde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten