dinsdag 2 juni 2015

Westlanders bj Sparta R. krijgen een nieuw bestuurslid TZ


Van de site van Sparta R.
LEO BEENHAKKER STOPT ALS BESTUURSLID VAN SPARTA ROTTERDAM
Leo Beenhakker heeft aan het bestuur van Sparta Rotterdam aangegeven dat hij komend seizoen niet meer beschikbaar is als bestuurslid technische zaken. De voormalig voetbaltrainer en bondscoach van o.a. het Nederlands Elftal zet na 50 jaar een punt achter zijn actieve carrière in de voetbalwereld.
Leo Beenhakker: “

Ik ben op 1 juli aanstaande precies 50 jaar actief in dit mooie circus. Het is mooi geweest. Ik heb een fantastische tijd gehad bij ontzettend veel mooie clubs en nationale teams. Ik realiseer me ook dat ik veel aan het voetbal te danken heb gehad. Als geboren en getogen Rotterdammer sluit ik het nu af bij deze mooie Rotterdamse club. De komende weken ben ik op verzoek nog beschikbaar om de technische staf te ondersteunen in de keuzes die nog gemaakt moeten worden om de selectie voor het komende seizoen samen te stellen. In die periode kan Sparta dan op zoek naar mijn opvolger.”
Voorzitter Rob Westerhof over de aanstaande bestuurswissel: “Het spreekt voor zich dat wij de ervaring en kennis van Leo Beenhakker gaan missen bij Sparta Rotterdam. Ik wil namens alle bestuursleden en medewerkers mijn grote waardering uitspreken voor het werk dat Leo Beenhakker volledig onbezoldigd voor onze club verricht heeft. Het is nu aan het bestuur om een opvolger te vinden voor Leo. Gelukkig heeft Leo aangegeven dat hij beschikbaar blijft voor advies en we zullen hem hopelijk nog vaak tegenkomen op Het Kasteel.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten