zaterdag 6 juni 2015

Mooie actie bij SV Den Hoorn


Van de site van de club
Vandaag is er weer het mooie evenement Fight Cancer. Het is de 3e keer dat dit plaatsvindt bij SV Den Hoorn. Tijdens deze dag (6 juni as.) vinden er allerlei activiteiten plaats om geld bij elkaar te krijgen. De vorige keren (2007 en 2011) was dit een groot succes en werd er twee maal ruim 40.000 euro opgehaald. Om meer te weten over het evenement kan je de website www.wefight.nl bekijken, waar ook mooie, positieve, negatieve, trieste, maar vooral indrukwekkende verhalen staan van oa mijn vrouw, een goede vriend, een voetbalvriend en een neef van me.
Zelf heb ik, zoals zovelen, in mijn directe kring van vrienden, familie en collega’s ervaren, dat meer onderzoek en preventie kan helpen om deze ziekte te genezen. Maar dat er nog veel meer geld nodig is om dit te financieren zien we ook nog steeds te vaak. Daarom probeer ik dmv een actie op dit evenement ook geld in te zamelen.
De rode draad tijdens deze dag is de stroom van voetbalwedstrijden tussen vv Schipluiden en SV Den Hoorn die ’s ochtends om 9 uur start en tot ’s middags 16.45 uur doorgaat. En die wedstrijden moeten geleid worden. Laat dat nu 1 van mijn grootste hobby’s zijn.


Ik heb bedacht om me te laten sponsoren als scheidsrechter door zo veel mogelijk wedstrijden, minuten en uren te fluiten. Hopelijk kan ik dit de hele dag volhouden en zo een leuk bedrag bij elkaar fluiten. Het is de bedoeling dat ik 19 korte wedstrijden, is netto 375 lange minuten, dus 6 en een kwart uur ga fluiten. Daarvoor moet ik wel een kleine 8 uur achter elkaar op het voetbalveld staan. Dus als je een steentje bij wilt dragen aan het verder terugdringen van deze ziekte, kan je steunen door me te sponsoren.

Het kan simpelweg door me een bedrag per gefloten minuut, wedstrijd of uur toe te zeggen via de email . Ook kan je vanzelfsprekend een bedrag ineens sponsoren of simpelweg je donatie overmaken naar het rekeningnummer NL 20 INGB 0006 5556 96 tnv SV Den Hoorn Fight Cancer. Iedere cent telt en wordt gegarandeerd goed besteed aan kankerpreventie en –onderzoek.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten