woensdag 6 april 2016

VV Naaldwijk op zoek naar nieuwe bestuurders


Van de site van VV Naaldwijjk

Vertrek voorzitter en secretaris
De vv Naaldwijk staat de komende periode bestuurswisselingen te wachten want voorzitter Gerard Koornneef en secretaris Arjan van der Pot hebben in het bestuur aangegeven te vertrekken als bestuurslid. Arjan stopt na dit seizoen en Gerard na het seizoen 2016-2017. Beiden lichten bij lees meer hun besluit toe.
Voorzitter Gerard Koornneef
In de bestuursvergadering van januari jl. heb ik aangegeven te stoppen als bestuurder van voetbalvereniging Naaldwijk. Ik ben momenteel 7,5 jaar bestuurslid van VV Naaldwijk, waarvan 6 jaar als penningmeester. In oktober 2014 heb ik Wim Boekestein opgevolgd als voorzitter.
Ik heb bij het bestuur aangegeven dat ik de termijn van 3 jaar vol maak, tenzij er eerder een vervang(st)er kan worden aangesteld. Dat betekent dat ik uiterlijk in de Algemene LedenVergadering van 2017 afscheid zal nemen.
Ik heb besloten te stoppen om meer tijd voor mijzelf en mijn gezin vrij te maken. In juli 2015 ben ik gestart als zelfstandige. Ik merk dat de afgelopen maanden voor mij de balans tussen werk, privé en vrijwilligerswerk niet altijd meer in evenwicht is.
Wanneer ik eind 2017 stop als bestuurslid van VV Naaldwijk heb ik in totaal 16 jaar deel uitgemaakt van een tweetal besturen: 7 jaar als penningmeester van Waterpop en 9 jaar in het bestuur van VV Naaldwijk. Ik heb dit vele jaren met heel veel plezier en energie gedaan.
Ik blijf na mijn afscheid betrokken bij de vereniging; al weet ik op dit moment nog niet in welke rol.
Secretaris Arjan van der Pot
Eind 2015 heb ik bij het bestuur gemeld dat ik na het seizoen 2015-2016 stop als secretaris. In 2012 heb ik de rol van secretaris met veel plezier op me genomen. Deze rol vul ik tot heden met groot plezier in. Vanwege het ondernemerschap heb ik in toenemende mate minder tijd om mijn taken uit te voeren. Vandaar ook dat ik heb moeten concluderen dat dit geen gewenste situatie is en heb ik besloten dat het wijzer is om het stokje na 4 jaar over te dragen aan een ander enthousiast lid.Uiteraard zal ik betrokken blijven bij de vereniging echter weet ik nog niet in welke rol dit zal zijn.

Het bestuur zal i.s.m. de Raad van Advies op zoek gaan naar kandidaten die de beschikbaar gekomen bestuursfuncties gaan vervullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten