donderdag 19 november 2015

Nieuwe uitdaging voor Frans Schaap


Het AD meldt dat Frans Schaap aangesteld is als interim-trainer bij CVV Reeuwijk. Bij de 3e klasser za. volgt hij Charles Goozen op. Die trainer had een contract getekend tot de winterstop. Partijen zijn tevreden over de samenwerking, maar gaan in 2016 niet samen verder.

Van de site van Waterwegsport( september 2015
De wegen van oefenmeester Frans Schaap en de zondag afdeling van KethelSpaland scheiden zich per direct. Het besluit kwam van de 58-jarige Schiedammer en heeft dat vandaag aan het bestuur van de derde klasser bekend gemaakt. ” Ik heb het gevoel dat mijn taak erop zit. We zijn een jaar geleden met niets begonnen en nu staat er een goed derdeklasser waardig elftal, het is nu aan de club en een andere trainer om dit verder uit te bouwen. KethelSpaland is een geweldige vereniging met leuke mensen en ik zal er zeker regelmatig mijn wedstrijdjes komen kijken, voor mij is het tijd voor een andere uitdaging, ” liet de oefenmeester kort na het besluit weten.
De assistent van Schaap, Leen Koorengevel en tweede elftaltrainer Ed van Troost zullen de komende periode voor de groep staan.

Frans Schaap was in het verleden o.a. ook trainer van MSV'71 (red.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten