zondag 26 januari 2014

Zondag 26 januari 2014

Westlands nieuws


André Wetzel, een aantal jaar geleden nog werkzaam bij Westlandia als hoofdtrainer/ TD, heeft zijn contract bij de Topklasser HBS verlengt tot en met de zomer van 2016

Loosduinen heeft voor volgend seizoen een nieuwe trainer vastgelegd. Douw ligt zijn keuze voor een contract bij de 4e klasser op de site van de club toe:
Richard ligt zijn keuze voor S.V. Loosduinen als volgt toe:
De afgelopen jaren heb ik bij zowel Haaglandia zaterdag en HMSH geprobeerd mijn elftallen op verzorgde en aantrekkelijke wijze te laten voetballen waarbij discipline en spelplezier voor mij de pijlers zijn waarop ik mijn trainingen baseer en de wedstrijden in ga. S.V. Loosduinen is in mijn ogen een prachtige club en een van de gezondere verenigingen in onze regio. Met name de achterban en flinke jeugd maken S.V. Loosduinen voor mij een leuke club om voor en mee te werken. S.V. Loosduinen heeft alles in zich om uit te groeien tot een van de smaakmakers van het zaterdagvoetbal in onze regio. Dat S.V. Loosduinen gezien de uitstraling en het voetbal dat de club speelt voor mij een fantastische uitdaging is, zal u duidelijk zijn.

-

Wedstrijden


Vooralsnog komen de clubs uit de regio vandaag gewoon in actie. De wedstrijd van Zouaven -Boshuizen in de hoofdklasse is al wel afgelast. In de 2e klasse ligt VUC  tegen Delft al van het programma. Op diverse plaatsen vindt ook nog herkeuring van de velden plaats.

thuis uit uitslag doelpuntenmakers
DOSKO Westlandia 1-2Anwar Beeldstro en e.d.
Portugaal VELO 0-1Dirk Lelieveld
RKDEOSchipluiden 6-2Erwin Schulz en Twan Knijnenburg
Verburch Stompwijk'92 1-1Xander Damen
*P1* Den Hoorn SEP 0-2---


Overig nieuws


Hoofdklasser Nieuwenhoorn heeft het lastig om spelers voor het nieuwe seizoen aan zich te binden. Inmiddels hebben al een aantal spelers aangegeven volgend seizoen voor een andere vereniging uit te gaan komen. Probleem zit hem in het feit dat nog niet duidelijk is of de club prestatief voetbal op zondag blijft spelen.
Het 2e team van de zondag, is dit seizoen actief in de 4e klasse zaterdag en staat op de  1e plaats

© Westlands voetbalnieuws

Geen opmerkingen:

Een reactie posten